Гаранция, сервиз и поддръжка

Всеки един от уредите, които предлагаме, има 2 години гаранция.
Нашата фирма е гаранционен и извън гаранционен сервиз не само на марките, които внасяме и продаваме, така че не се притеснявайте да ни звъннете, какъвто и робот да имате, вероятно ще можем да Ви помогнем.
На марките и моделите, които продаваме предлагаме също и услугата профилактика, която е полезна да се прави веднъж годишно. Профилактиката включва почистване на проблемни места, полагане смазка на ключови места и др. Профилактиката е труд и не включва инкорпориране на нови резервни части или консумативи в робота.  Самият клиент може сам да си направи профилактика на робота си извън гаранционно, дори го препоръчваме, защото при всички положения тя е добра грижа и води до удължаване живота на продукта Ви. Също така профилактиката често пъти води до отстраняване на дребни дефекти, като не намиране на базата на робота, не забавяне на хода на робота пред мебели, вследствие на което той се блъска с пълната си скорост във физическите препятствия. Освен това може да подобри или напълно да възстанови смукателната функция на вакуума или четките Стига всички тези дефекти да не са следствие от развалената съответна  резервна част, ние ще ги оправим в рамките на платена профилактика.

 

4 thoughts on “Гаранция, сервиз и поддръжка

  1. Стела Драганова says:

    Здравейте! Закупих робот ilife V8s, който е използван само 12 път за сухо почистване и 3 пъти мокро почистване, като започна да отчита грешка Е 42 – проблеми с датчиците. Записвам си точно колко пъти е използван и само в две стаи, за това с точност цитирам, въпросът ми е възможно ли е след толкова кратка употреба, уредът да се повреди, дори не работи изобщо. А аз дори го препоръчах на познати, които си закупиха и се чудя дали да съжалявам и да спра с рекламата!!! Не успявам да се свържа със сервиза Ви…

    • robopolis says:

      Здравейте,
      Имаме телефони на сайта, имаме и мейл, на който можете да пишете. Моля да се свържете с нас чрез някой от посочените начини, за да Ви кажем как процедираме.

  2. Нели Вутова says:

    Според рекламата на сайта ви, фирмата извършва гаранционен и извънгаранционен сервиз на роботи. Днес, 28.01.2019 г., се опитах да оставя едно роботче за ремонт, но ми отговориха, че не могат да го поемат в момента, да отида след месец, евентуално. Дори не си направиха труда да ме попитат какво му има, защото аз смятам, че е някаква дреболия.
    Ами дами и господа, не рекламирайте тази услуга на сайта си, още повече, че по друга линия ние сме ваши клиенти. Няма що, много любезно и адекватно отношение към клиенти…
    Така както ви препоръчвах горещо до сега, от тук насетне, горещо ще ви правя антиреклама. НЕ МОЖЕ ТАКА в 21 век. Услугите би трябвало да са издигнати в култ, защото те са в основата на добрия и успешен бизнес.

    • robopolis says:

      Здравейте, г-жо Вутова. В момента не можем да поемем извън гаранционен сервиз, затова Ви е било отговорено да се обадите след около месец. Нямаме възможност. Да го приемем и държим месец-два също не би било коректно. Моля да ни извините и да се обадите след около месец, ако желаете. Стараем се да бъдем коректни, а не да Ви заблуждаваме.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.