Гаранция, сервиз и поддръжка

Всеки един от уредите, които предлагаме, има 2 години гаранция.
Нашата фирма е гаранционен и извън гаранционен сервиз не само на марките, които внасяме и продаваме, така че не се притеснявайте да ни звъннете, какъвто и робот да имате, вероятно ще можем да Ви помогнем.
На марките и моделите, които продаваме предлагаме също и услугата профилактика, която е полезна да се прави веднъж годишно. Профилактиката включва почистване на проблемни места, полагане смазка на ключови места и др. Профилактиката е труд и не включва инкорпориране на нови резервни части или консумативи в робота.  Самият клиент може сам да си направи профилактика на робота си извън гаранционно, дори го препоръчваме, защото при всички положения тя е добра грижа и води до удължаване живота на продукта Ви. Също така профилактиката често пъти води до отстраняване на дребни дефекти, като не намиране на базата на робота, не забавяне на хода на робота пред мебели, вследствие на което той се блъска с пълната си скорост във физическите препятствия. Освен това може да подобри или напълно да възстанови смукателната функция на вакуума или четките Стига всички тези дефекти да не са следствие от развалената съответна  резервна част, ние ще ги оправим в рамките на платена профилактика.

 

21 thoughts on “Гаранция, сервиз и поддръжка

  1. Дамян Петков says:

    Здравейте , притежавам няколко прахосмукачки neato d5 Botha, d7 и d10 , закупувал съм ги от представител и втора употреба . Имат проблеми – дали проявявате интерес за ремонт 0878570517

  2. Генчо says:

    Закупил съм irobot roomba 698 преди около месец но от холандия и чак сега го отварям и вадя от кутията но установих че не намира зарядното и най вероятно самото то не работи как да процедирам сега

  3. Кина Христова says:

    Здравейте!
    Закупих на 21.04. 2020г hobot 388, но същият не е работил, дори не е зареждан, в резултат на което батериите не се зареждат. Могат ли да бъдат подменени?
    Благодаря.

    • Генчо says:

      Здравите и аз имам проблем относно зареждането префи месец закупих 698 модел и те първа сега го извадих от кутията и не зарежда

  4. Ваня Пенева says:

    Здравейте, имам робот модел ilife v7s, от няколко години, извън гаранционен срок е, боклука се задържа на четката и не влиза в контейнера, не съм правила профилактика на уреда. Моля за съдействие.

  5. Стоян Марков says:

    Здравейте закупих от Вас преди може би повече от 2г робот прахосмукачка Neato D5 от известно време малката четка се движи от време нан време а сега и робота се самоизключва по някаква причина и не работи мога ли да го изпратя за ремонт?

  6. Валентин says:

    Здравейте, Имам ILIFE V7s Plus. Прахосмукачката ми беше забила на едно място след като беше захапала вестник. В момента не индикира нищо, не работи копчето и не отразява дистанционното. Пробвах с копчето от самата прахосмукачка за On/Off но също не вади индикация за нищо. Зареждане също не отчита като я сложих на място и пуснах директно. Единствената индикация която ми вади е като я придвижа по земята и просветва за много бързо жълто,червено,жълто,червено и т.н.

  7. Мариана Петкова says:

    Здравейте пиша ви с молба, ако мога да закупя дистанционно за робот за прозорци марка Hobot 268 защото го загубих и консумативи–кърпи. Без дистанционо не мога да ползвам робота. Моля ви да ми помогнете. Тел. 08887088

    • Гергинова says:

      Има ли робот за прозорци,който изсмуква мръсотията, а не я размазва?
      Робот с два резервоара за вода-чиста и мръсна.

  8. Мариана Петкова says:

    Здравейте пиша ви с молба, ако мога да закупя дистанционно за робот за прозорци марка Hobot 268 защото го загубих и консумативи–кърпи. Без дистанционо не мога да ползвам робота. Моля ви да ми помогнете. Тел. 0896351868,0888708805

  9. Георги says:

    Здравейте търся решение на проблем свързан с роботизирана прахосмукачка Medion.Модела е MD 17225.Робота е внос от Германия.Всички индикации по него работят,но нормалните му функции са нарушени.Занесах го на сервиз в Бургас но оттам ми казаха че трябва да се обърна към специализиран сервиз.Изписва грешка Е 006 ,което в ръководството пише че робота е бил вдиган.Можете ли да ми помогнете

    • robopolis says:

      Здравейте, за съжаление не сме запознати с роботите на тази марка . Работил ли си е нормално? Какъв цвят е настилката Ви и постоянно ли дава тази грешка?

  10. Стела Драганова says:

    Здравейте! Закупих робот ilife V8s, който е използван само 12 път за сухо почистване и 3 пъти мокро почистване, като започна да отчита грешка Е 42 – проблеми с датчиците. Записвам си точно колко пъти е използван и само в две стаи, за това с точност цитирам, въпросът ми е възможно ли е след толкова кратка употреба, уредът да се повреди, дори не работи изобщо. А аз дори го препоръчах на познати, които си закупиха и се чудя дали да съжалявам и да спра с рекламата!!! Не успявам да се свържа със сервиза Ви…

    • robopolis says:

      Здравейте,
      Имаме телефони на сайта, имаме и мейл, на който можете да пишете. Моля да се свържете с нас чрез някой от посочените начини, за да Ви кажем как процедираме.

  11. Нели Вутова says:

    Според рекламата на сайта ви, фирмата извършва гаранционен и извънгаранционен сервиз на роботи. Днес, 28.01.2019 г., се опитах да оставя едно роботче за ремонт, но ми отговориха, че не могат да го поемат в момента, да отида след месец, евентуално. Дори не си направиха труда да ме попитат какво му има, защото аз смятам, че е някаква дреболия.
    Ами дами и господа, не рекламирайте тази услуга на сайта си, още повече, че по друга линия ние сме ваши клиенти. Няма що, много любезно и адекватно отношение към клиенти…
    Така както ви препоръчвах горещо до сега, от тук насетне, горещо ще ви правя антиреклама. НЕ МОЖЕ ТАКА в 21 век. Услугите би трябвало да са издигнати в култ, защото те са в основата на добрия и успешен бизнес.

    • robopolis says:

      Здравейте, г-жо Вутова. В момента не можем да поемем извън гаранционен сервиз, затова Ви е било отговорено да се обадите след около месец. Нямаме възможност. Да го приемем и държим месец-два също не би било коректно. Моля да ни извините и да се обадите след около месец, ако желаете. Стараем се да бъдем коректни, а не да Ви заблуждаваме.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.